Маркування автомобільного скла

 

Це корисно знати.

Маркування автомобільного скла.

Маркування кожного автомобільного скла повинна містити:

- Товарний знак або найменування виробника (на малюнку нижче - це PILKINGTON)

- Знак офіційного затвердження відповідно до правил R43 ЄЕК ООН або директивою 92/22/СЕЕ держав, що входять в європейське економічне співтовариство. Крім того, можуть бути зазначені позначення зарубіжних стандартів, яким відповідає автоскло, дата його виготовлення і т. д.

1.Тип скла:

I - зміцнене вітрове скло

II - вітрове звичайне багатошарове автоскло

III - вітрове оброблене багатошарове автоскло

IV - скло із пластику

V - інші (не вітрові) скла з коефіцієнтом пропускання світла нижче 70%

V-VI - подвійне скло з коефіцієнтом пропускання світла нижче 70%

Відсутність індексу - коефіцієнт пропускання світла не нижче 70%

2.Код країни, яка надала офіційне затвердження(сертифікат):

1-Німеччина, 2-Франція, 3-Італія, 4-Нідерланди, 5-Швеція, 6-Бельгія, 7-Угорщина, 8-Чехія, 9-Іспанія, 10-Югославія, 11-Англія, 12-Австрія, 13 - Люксембург, 14-Швейцарія, 16-Норвегія, 17-Фінляндія, 18-Данія, 19-Румунія, 20-Польща, 21-Португалія, 22-Росія, 23-Греція, 24-Ірландія, 25-Хорватія, 26-Словенія, 27-Словаччина, 28-Білорусь, 29-Естонія, 31-Боснія і Герцеговина, 32-Латвія, 37-Туреччина, 42-Європейське співтовариство, 43-Японія.

3.Відповідністьамериканським стандартом AS1

4.Месяц і рік виготовлення.

Сталініт таТриплекс

Напевно, всім автолюбителям знайомі ці слова - триплекс і сталініт.

Як кажуть- «звернемося до Маркса».

Триплекс - (від лат. Triplex - потрійний) являє собою кілька(три)аркушів скла, скріплених прозорою плівкою (полімером). У випадку аварії автоскло розбивається на друзки, які утримуються сполучною плівкою. Зараз ВСІ вітрові скла сучасних автотранспортних засобів є тришаровими (триплекс). На дорогих автомобілях, для зниження рівня шуму і підвищення безпеки, такі автоскла встановлюються на дверях і задньому отворі кузова.

Сталініт - виробництво такого автоскла здійснюється за допомогою спеціальної технології загартовування (поступовий нагрів і швидке охолодження). Це автоскло особливо міцне, може витримати потужні удари, а під великим тиском розлітається на дрібні частини, безпечні для людини. Такі автоскла мають підвищену механічну міцність, проте, в процесі експлуатації, у них можуть утворюватися мікротріщини під дією високих навантажень або різких навантажень. Перепад температур в процесі загартування приводить до появи зон концентрації механічних напруг у склі, в результаті чого навіть несильний удар по цих областях, якщо вони розташовані по торцях, здатний призвести до повного руйнування сталініта. Такі автоскла встановлюються в дверях і задньому отворіавто.