Автоскло на Краківській, Київ. Заміна, встановлення, ремонт автоскла.

Автоскло:

        

         

      

     

 

Автоскло на усі види авто. Лобові, бічні, задні.

Встановлення, заміна автоскла :

  • Якісно і швидко.
  • За "гуманними" цінами.
  • Спеціалізоване СТО.
  • Кімната очікування для клієнтів.
  • Якщо необхідно - виїзд до клієнта.
  • Повний пакет документів для страхових компаній.

     

Автоскло на Автобуси і Вантажні авто:

Пропонуємо лобове скло і склопакети на автобуси та вантажівки DAF, MAN, Mercedes, Neoplan, Scania, Setra, Temsa від виробників Duraglassі Olimpia. Виїжджаємо до місця стоянки Вашого транспорту і  виконуємо якісну установку лобового скла, склопакетів. При необхідності виконуемочистку склопакетів із заміною всіх необхідних матеріалів.

Ремонт автоскла:

Пошкоджене лобове скло не завжди потребує заміни. У деяких випадках припустимо ремонт автоскла. Такі дефекти як тріщина або "скол", наші фахівці зупинять або усунуть за допомогою спеціальних композитів.

 

Тонування плівкою виробництво США - Armolan, LLumar, SunTek.

 

Тонування авто виконується нашими фахівцями у відповідних для цього умовах (уникайте брудних боксів випадкових майстерень). Адже навіть випадкова порошинка, або непрофільтрованавода, котру використовують в процессі тонування, можуть все зіпсувати..

 

 

 

НОВИНИ

__________________________________________________________________________________

 

28.09.2011 

 

У зв'язку з наступом холодів, хочеться нагадати наступне всім автомобілістам.

Якщо у вас на лобовому склі є тріщина, або скол, пам'ятаєте, що при користуванні пічкою(обдувом)  спочатку прогрійте салон, а лише потім вже пускайте потік теплого повітря на скло. Бо горя не уникнути. Оскільки навіть ціле скло «небайдуже» до перепадів температури, ну а пошкоджене - тим більше. Тому  рекомендуємо або підвищити пильність при користуванні обдуванням, або звернутися до нас та обробити тріщину або скол. Ну а як вже буде потреба, то поміняти скло.

 

АВТОСКЛО на Краківській

 

11.07.2011

Інженери компанії Volkswagen розробили покриття для скла автомобіля, що запобігає утворенню інею і льоду навіть при міцних морозах.

Вся справа в спеціальному покритті, що перешкоджає охолодженню.

Правда, у новинки є і неприємний побічний ефект: незамерзаючі скла блокують проходження сигналів мобільних телефонів.

Розробили унікальну технологію фахівці VW у співпраці з інженерами інститутуФрауенхофа в Брауншвейгу. На скла наносять тонкий шар оксиду індію та олова. Це покриття перешкоджає випромінюванню тепла назовні автомобіля.

PSНу що сказати? Здорово звичайно, ось тільки знати, б у скільки виллється подібна інновація. Та й скребочком зранку попрацювати, воно якось і розминці сприяє, та й зайвий раз обличчям до свого авто можна повернуться. Не всі-ж дупою вперед у нього своє тіло заштовхувати.

За матеріалами сайту http://www.regnum.ru
 

 

16.06.2011

 

З місць повідомляють:

Китайська Fuyao Glass побудує в Калузі завод з виробництва автомобільного скла потужністю 3 млн комплектів на рік.

Угода про будівництво заводу Fuyao Glass підписала з владою Калузької області, розповіли «Ведомостям» обласної міністр економічного розвитку Руслан Залівацкій і помічник гендиректора заводу Олександр Яо. Китайці інвестують в проект $ 200 млн, область забезпечить підприємство інженерними мережами та іншою інфраструктурою, кажуть вони.

Першу чергу заводу планується ввести до 1 грудня 2012 р., а на проектну потужність в 3 млн комплектів на рік планується вийти в лютому 2013 р., говорить Яо. Флоат-скло - напівфабрикат для виготовлення автоскла - Fuyao Glass постачатиме зі своїх китайських підприємств, сказав помічник Залівацкого Дмитро Абрамов. У майбутньому, за його словами, Fuyao Glass може побудувати завод з виробництва флоат-скла і в Росії. Яо підтвердив, що компанія може прийняти таке рішення, якщо калузький проект буде успішним.

Fuyao Glass отримає статус резидента індустріального парку «Грабцево» і передбачені законом пільги з податку на майно і податку на прибуток, сказав міністр. Резидентами «Грабцево» вже є Volkswagen Rusі виробники комплектуючих - ТОВ «ЯПП рус автомобільні системи», ЗАТ «Магна Технопласт».

За словами Яо, умови, запропоновані Калузької областю, влаштували Fuyao Glass - інший майданчик під завод вони не розглядали.

Продукцію російського підприємства Fuyao Glass збирається продавати «АвтоВАЗу», Volkswagen та іншим російським автозаводам, розповів Яо. Китайська компанія вже постачає скло в Росію. Наприклад, «АвтоВАЗ» закуповує в неї більше 120 000 комплектів автоскла на рік, автозавод Hyundaiв Петербурзі - більше 80 000 комплектів.

Терміни окупності проекту сторони не називають. На думку керуючого активами БКС Миколи Солабуто, інвестиції можуть окупитися протягом двох-чотирьох років після виходу заводу на проектну потужність. Основним конкурентом заводу Fuyao Glass в Росії буде AsahiGlassCompany (Японія), яка випускає автоскло на Борському скляному заводі в Нижньогородській області. Зв'язатися з представниками Asahi Glass Co вчора не вдалося. За даними цієї компанії, вона поставляє 70% автоскла російським автовиробникам.

За матеріалами   http://www.vedomosti.ru

Від себе хочемо додати - ну от не пре останнім часом японцям. Те землетрусу, то Фукусіма-1, а тепер ось китайці, у вигляді конкурентів на їхню голову

 

03.06.2011

Весь інтернет, після недавніх подій в Сімферополі, повний подібних повідомлень:«Надзвичайніпогодні умови (град зі зливою) 1 червня в Сімферополі, за попередніми підрахунками, завдали місту збитків на суму понад 3 млн грн»
«Град діаметром до 60 мм пошкодив 177 будинків з м'якою покрівлею та 114 будинків з шиферним дахом», «за попередніми підрахунками, у будинках міста розбито порядку 238 кв.м віконного скла»

Тільки от ніде не зміг знайти скільки штук, або метрів квадратних розбитоскла або віконна авто.

Адже якщо кількість неабияка, то після цих подій, колеги авто склярі міста Сімферополя стали, як говорив відомий персонаж з фільму «Операція И» дядя Федя, рости над собою. І в духовному сенсі теж. Адже жарт - усувати наслідки стихії. Навіть звучить якось почесно.

Від себе додам - ​​сподіваюся що всі постраждалі авто були застраховані

 

30.05.2011

 

З місць повідомляють.

«Залишили машину на парковці, біля торгівельного  центру. Тільки зайшли в нього, син згадав що залишив сумку на задньому сидінні, вирішили за неї повернутися, підходимо-скло задніх дверей розбите, і сумки немає. Що характерно - сигналка не спрацювала. "

 

Ну що сказати-типовий епізод роботи автомобільних крадіїв. Називається - «на хапок». Тобто все робиться максимально швидко, беретьсятільки те, що лежить на видному місці, те, що можна «хапнути», звідси й «на хапок». Чому не спрацьовує сігналка? Склорозбивається осколком кераміки від ізолятара свічки запалювання. (Там кераміка має щільність майже як алмаз, і що найголовніше, коли ізолятор свічки розколюють, то кожен уламок має багато гострих граней). Осколок ложутьна палець, і клацанням відправляється в скло. Вуаля-скло покривається павутиною, сила удару нікчемна мала, тому сигналка і мовчить. Кераміка чітко і без зусилля надколюють скло, а для надколу гартованого скла не так важлива сила удару, як важлива саме точка надколу. Потім скло легко пробивається рукою, і дістається те, що сподобалося.

Зауважте, все це робитьсяяк правило з машинами, вікна яких не тоновані, оскільки тонування створює для крадіївпевну проблему. Перше - у тонованихмашині мало помітно те, що в ній знаходиться. Друге - навіть надколотескло, на якому нанесена тоніровочная плівка, важкопробивається рукою, тобто потрібен додатковий час, щоб дістатися до речі, яка знаходиться в машині. А додатковий час-це вже додаткові ризики бути застуканимна місці і концепція крадіжки «на хапок» вже не реалізовується.

Хочу сказати, що і сам автор цих рядків побував у вищеописанійї ситуації, та хоч дружина була страшно проти тонування автомобіля (вже не знаю, якими там категоріями вона мислила) машину я таки затонував. Але і навіть після цього прагну речі в машині не залишати.

Дана стаття написана не реклами для, а просто як спосіб висловити свої думки вголос.

.

PS При написанні цієї статті, насправді були використані факти з реального життя.

 

 

25.05.2011

З радістю повідомляємо, що сьогодні відкрився наш розділ "Супутні товари"

Як супутні товари для автоскла, представлені поки тільки "двірники". Трохи пізніше будуть представлені брендові окуляри, як спеціалізовані для водіїв, так і звичайні сонцезахисні.

У майбутньому плануємотам виставляти ті товари, які допомагають нам формувати погляд на дорогу

Ну а зараз заходьте в розділ, роздивляйтеся, замовляйте, купуйте

 

18.05.2011

 

«Ми ще шиємо вдома». Факти з життя компаній.

Компанія Asahi Glass (Японія)

Відомий виробник автоскла Asahi Glass (Японія) випускає не тільки автоскло, а також: листове архітектурне скло, рідкокристалічні дисплеї і хімікати.

Але це так, квіточки, а ось факти про компанію PPG (США) таки вражають.

Заснована в 1883 році. За свою історію компанія успішно розвивається за кількома напрямками. У зв'язку з цим в 1968 році Піттсбурзька компанія з виробництва скла »(Pittsburgh Plate Glass Co, саме так розшифровується абревіатура PPG) була перетворена в концерн PPG Industries. Проте виробництво скла аж до наших днів залишається важливим напрямком діяльності компанії. А тепер увага:

Сьогодні PPG Industries це:

Компанія № 1 в світі в області виробництва лакофарбових покриттів для автотранспорту (даний напрямок було відкрито в 1926 році). Кожні два з трьох нових автомобіля пофарбовані з використанням матеріалів та технологій PPG.

Світовий лідер з виробництва промислових покриттів, що мають найрізноманітніше застосування - від м'ячиків для гольфу і мобільних телефонів до холодильників і тракторів;

Світовий лідер з виробництва оригінальних і запасних стекол для літаків комерційної, військової та цивільної авіації;

Один з найбільших у світі виробників листового скла для виготовлення меблів і дзеркал, також використовується в будівництві та на транспорті.

Світовий лідер з виробництва фотохромних лінз, а також найбільший виробник оптичних мономерів

Другий за величиною виробник скловолокна, використовуваного у виробництві друкованих плат,

Лідер з виробництва хлороалкалінових хімічних речовин, що використовуються в пластмасі, у паперовій промисловості, нафтовидобутку і алюмінієвому виробництві;

Один з головних виробників спеціалізованих хімічних речовин, використовуваних у виробництві основ для синтезу лікарських препаратів, органічних пестицидів, хімікатів для сільського господарства, штучних підсолоджувачів та інших продуктів, виготовлених на спеціальне замовлення.

Непогано, так?

 

13.05.2011

 

Це цікаво.

Автоскло«Sekurit Saint-Gobain»

Історія цієї французької фірми налічує вже більше сотні років. Про престиж Sekurit Saint-Gobain красномовно говорить той факт, що вироблене концерном австоскло встановлено на половині всіх європейських автомобілів. Saint-Gobain належить 38 заводів, які постачають автоскла найбільшим європейським автомобільним концернам. Концерн Sekurit є провідним світовим виробником і дистриб'ютором скла, будівельних і високотехнологічних матеріалів. Ведучий свій початок від скляної мануфактури, створеної в 1665 році, сьогодні Sekurit входить в першу сотню світових промислових корпорацій, йому належить понад 1000 компаній у 46 країнах. По всьому світу на концерн працює 172 000 чоловік. Загальний річний оборот становить 30 млрд. євро. Продукція цієї марки йде на конвеєри найбільших автомобільних концернів: Alfa Romeo, AUDI, BMW, Chrysler, Citroen, Daewoo, FIAT, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, MAN, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, NISSAN, Opel , Peugeot, Renault, SAAB, SEAT, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VOLVO, VW та ін Частина скла з цим маркуванням, що продається в країнах СНД, віробляєтьсяя з недавнього часу і в Естонії,де раніше виготовлялискло марки Elvex.

06.05.2011

З моменту своєї появи на світ в 1886 році автомобіль цілих 13 років обходився взагалі без скла. Піонери автомобілізму їздили  по світу, відкриті всім вітрам. Першим не витримав Марсель Рено. На порозі XX століття в 1899 році він здивував світ автомобілем із закритим кузовом. Автомобіль, названий їм «купе», мав плоске вітрове скло, засклені двері і невелике овальне скло в задній стінці двомісного кузова. Рено-"купе» було першою ластівкою, але воно не зробило погоди. До регулярного застосування вітрових стекол на автомобілях залишалося ще чотири роки. Лише починаючи з 1903 року, практично всі автомобільних фірм перейшли на використання в конструкції автомобіля вітрових стекол. При цьому ні про яких дверцях або бічному склі мова не йшла. У крайньому випадку, в брезентові боковини кабріолетів та фаетонів вшивали вставки з невеликих шматочків скла. У 1903 році «Мерседес» поставив на конвеєр першого засклений автобус зі спеціальним кузовом. Далі розвиток виробництва автомобільного скла йшов шляхом його зміцнення для підвищення безпеки при експлуатації та зменшення товщини для зниження ваги автомобіля. У Росії першим виробником, що почав випуск засклених автомобілів, став Горьковський автомобільний завод. Для потреб виробника авто поруч був побудований Борський скляний завод, для якого з 1936 року автомобільне скло стало одним з основних видів продукції. У цей час у закордонній скляної промисловості вже починалося виробництво загартованого скла, що було потрібно головного споживачеві - автомобільної промисловості. Загартоване скло - це листове скло, піддане спеціальній термічній обробці, в результаті якої у його поверхневих шарах утворюються залишкові напруження стиску, що забезпечує склу підвищену механічну міцність, термостійкість і безпеку при руйнуванні. Міцність загартованого скла на удар перевищує в 5 разів міцність звичайного скла. При фрагментації воно руйнується на дрібні, відносно безпечні осколки тупими гранями, що виключає можливість травм і робить його особливо підходящим для скління транспортних засобів. З 1936 року загартоване скло з'явилося в Росії завдяки Борського скляного заводу. До 1940 року технологія загартовування залишалася самою просунутою, що забезпечувала підвищену міцність і безпеку автомобільного скла. З 1940 року розвивалася і вдосконалювалася технологія виробництва багатошарового скла - триплексу. І з 80х років триплекс є обов'язковим матеріалом для виготовлення вітрових стекол. Він також може бути використано для бічних стекол, задніх стекол і люків. Вироби з багатошарового скла безпечні, оскільки триплекс забезпечує безпеку та інші переваги при застосуванні його в автомобілі: завдяки еластичною прошарку триплекс володіє підвищеною стійкістю до удару і високим опором зовнішніх впливів; захищає пасажирів від попадання каміння та інших предметів у кабіну автомобіля; у разі удару тріщина не поширюється по всій поверхні, зберігаючи таким чином огляд через інші частини скла; в результаті будь-якого руйнування (сильного удару, термічного навантаження і ін .) уламки скла залишаються на плівці; використовувані нами матеріали при виробництві триплексу захищають скло від шкідливих впливів ультрафіолетових променів і жорстких погодних умов, завдяки цим матеріалам зберігається прозорість скла протягом багатьох років експлуатації.